سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود
سرخط خبرها

زمان تزریق دوز دوم واکسن کرونا | نحوه اطلاع‌رسانی اعلام شد

  • کد خبر: ۶۹۴۳۹
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
زمان تزریق دوز دوم واکسن کرونا | نحوه اطلاع‌رسانی اعلام شد
وزارت بهداشت: زمان مراجعه برای تزریق دُز دوم واکسن کرونا از طریق سایت رسمی وزارت بهداشت و همچنین پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان مراجعه برای تزریق دوز دوم واکسن کووید ۱۹ از طریق سایت رسمی وزارت بهداشت و همچنین پیامک اطلاع رسانی می شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است:
 
افرادی که اولین واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اند تا قبل از دریافت پیامک و یا اطلاعیه وزارت بهداشت از مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی خودداری نمایند.
 
در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با اشاره به فراز و فرود های ناشی از تاخیر  در تامین واکسن از منابع خارجی خاطر نشان شده است: تاخیر چند روزه تا چند هفته و برای برخی از واکسن ها تا چند ماه، تاثیری در اثربخشی و ایمنی زایی واکسن نخواهد داشت.
 
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
 
منبع: وبدا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->